48 Park Avenue, East 21st Street, Apt. 304
London NY 10016
Email: youremail@site.com
Phone: +1 408 996 1010
Fax: +1 408 996 1010
„Ambroozija“ – natūrali rankų darbo kosmetika, nuo 2011 metų kuriama laboratorijoje miškų apsuptyje Trakų rajone. Nuostabi gamta įkvėpė „Ambroozijos“ kūrėją Jurgitą Sėjūnaitę suteikti gaminamiems produktams senovės lietuvių dievų ar mitinių būtybių vardus.
Šiuo metu įmonės asortimentas – daugiau kaip 80 priemonių, skirtų moterų, vyrų ir vaikų veido, kūno, plaukų priežiūrai, taip pat produktai voniai, aromatiniai aliejai. Produktų kataloge rasite veido kremų įvairiems odos tipams, hidrolatų, šveitiklių, kaukių, šampūnų, balzamų, kūno priežiūros priemonių ir natūralių dezodorantų. Mūsų pasididžiavimas – prabangi kosmetikos linija „Saulė“, grąžinanti veidui jaunystę ir švytėjimą, bei ypatingą populiarumą pelnęs „Ambroozijos“ gaminių karalius – veido ir kūno kremas/sviestas “Aušlavis“, padedantis esant bet kokiam odos sudirgimui.
„Ambroozijos“ produktų pagrindas – natūralūs, nerafinuoti aliejai, kurie, kaip ir kitos žaliavos, įsigyjami tik iš patikimų sertifikuotų tiekėjų ir yra įtraukti į leidžiamų naudoti medžiagų kosmetikos bazę.
Mūsų gaminiuose nėra nė lašo chemijos, jie puikiai tinka tiek suaugusiems, tiek vaikams, yra naudingi turintiems probleminę, brandžią ar cheminiams produktams jautrią odą. Natūralios „Ambroozijos“ kosmetikos poveikis yra kaupiamasis: naudodami ją, būsite ne tik gražūs, bet ir sveiki.
Visų „Ambroozija“ produktų recepti kruopščiai atrinkti, išbandyti ir atitinka Geros gamybos praktikos standartą. Didžiuojamės, kad tik mūsų kosmetikos gamybos procese dalyvauja profesionali kosmetologė Vilma Vaitulionytė, konsultuojanti dėl kosmetikos produktų sudėčių.
Įmonės laboratorija turi Visuomenės sveikatos centro išduotą Higienos pasą saugiai kosmetikos gamybai. Visi kosmetikos gaminiai yra notifikuoti Europos Sąjungos kosmetikos gaminių duomenų bazėje, turi Informacines bylas ir Saugos ataskaitas. Įmonė užtikrina, kad neatlieka jokių bandymų su gyvūnais.
„Ambroozijos“ kūrėja Jurgita Sėjūnaitė garantuoja: pirkėjams siūlome tik pačius geriausius ir kruopščiai patikrintus produktus!
Jurgita Sėjūnaitė: pasirengusi diktuoti kosmetikos madą
Mesti iššūkį masinei produkcijai nepabūgusi ir viena pirmųjų mūsų šalyje prabangios gyvosios kosmetikos gamybos link pasukusi verslininkė Jurgita Sėjūnaitė šiandien džiaugiasi: lietuvės nori to, kas geriausia.
Pagal išsilavinimą pedagogė, išbandžiusi visą būrį veiklų – mezgimą, dekupažą, floristiką, ilgą laiką sėkmingai organizavusi didžiulius renginius, Jurgita jau šešti metai gamina gyvąją rankų darbo kosmetiką „AMBROOZIJA“ (graikų mitologijoje „Ambrozija“ reiškia dievų maistas). Verslas, pradėtas tylioje laboratorijoje miškų apsuptame Trakų vienkiemyje, per tą laiką išaugo į du grožio ritualų butikus sostinės Gedimino prospekte ir Kauno Savanorių prospekte, „Ambroozijos“ produktai įsitvirtino „Biosalos“ krautuvėlėse, kelių prekybos centrų grožio salelėse, jų galima įsigyti ir internetu.
Jurgita tikina, kad pirmyn ją veda mėgiama veikla ir, žinoma, didelės draugiškos šeimos palaikymas. „Ambroozija“ įtraukė ne tik jos vyrą, be kurio pagalbos Jurgitos gaminiai galbūt nedžiugintų kokiomis gražiomis etiketėmis, bet ir visus penkis vaikus. Net jauniausias Aistutis, kuriam šiuo metu – septyneri, turi mėgstamą mamos pagamintą kremuką, kuriuo vis prašo patepti skaudamą vietą, jeigu įgelia uodas.
Pagal išsilavinimą esate pedagogė, ilgą laiką dirbote renginių organizatore. Kodėl pasukote į kosmetikos verslą?
Esu iš tų, kurie sugeba iš karto daryti bent kelis darbus – negaliu ramiai nusėdėti vietoje. Anksčiau gyvenome Vilniuje, vieną po kito gimdžiau vaikus, organizavau renginius, sukausi lyg voverė rate. Tačiau atėjo krizė, renginių verslas žlugo, o dar pajutau po širdimi nešiojanti mūsų pagranduką. Tada su šeima apsisprendėme išsikelti į kaimą – įsikūrėme rąstiniame name tarp miškų, Trakų rajone.
Sūpavau mažylį, tikrinau keturių vyresnėlių namų darbus, viriau, ploviau, mezgiau, ir vis tiek jaučiau, kad veiklos trūksta. Staiga atėjo pavasaris, sužydėjo pievos, ir man šovė išganinga mintis! Ne, tuo metu pagalvojau ne apie natūralią kosmetiką – ėmiau virti muilą. Kokia tai buvo pradžia, net nepasakosiu. Paminėsiu vien tai, kad sudeginau baldus, o vyras neapsikentęs liepė susirinkti savo reikmenis ir drožti į ūkį pastatą. Bet netikėtai pavyko pagaminti labai gražaus muilo. Tokio gražaus, kad mažasis sūnus jo vos nesuvalgė, manydamas, kad tai pyragėlis.
Štai tada supratau,kad atėjo laikas imtis šio to rimtesnio. Tuo labiau, kad mano miestiečiai vaikai buvo siaubingai alergiški, dažnai sirgdavo, o gydytojai taip ir nepasiūlė realiai jiems padedančių priemonių. Pradėjau domėtis natūralia kosmetika, sveika gyvensena, artimesniu sąlyčiu su gamta. Per kelerius metus gimė „Ambroozija“ – mano šeštas vaikas, teikiantis džiaugsmą kiekvieną dieną.
Pirmieji mano gaminių „bandytojai“ buvo mano vaikai. Dabar galiu drąsiai sakyti – jei šios priemonės tinka jiems, tai galiu jas siūlyti ir visiems, pasiilgusiems natūralių produktų.
Ar sunku šiandien pradėti verslą Lietuvoje?
Jei nori savo produkcija prekiauti tik kažkokiuose turgeliuose, mugėse, be reikalaujamų dokumentų – tada vienas dalykas, nors tokios veiklos net nelaikau verslu. Bet jei sieki, kad tavo kosmetikos gaminiai atitiktų aukščiausius standartus ir jais džiaugtųsi pirkėjai, privalai būti skaidrus lyg krištolas. Tam reikia gauti daugybę gaminio kokybę patvirtinančių sertifikatų, sutikti, kad būsi nuolat tikrinamas, tik legaliai pirkti geriausias žaliavas ir panašiai.
Iš tiesų kartais šauna mintis: ar verta tai daryti Lietuvoje, kai yra šalių, kuriuose kremus mažiesiems verslininkams leidžiama virti namų virtuvėje, laikantis tam tikrų higienos standartų. Mūsų šalyje reikalavimai – ar esi gamykla, samdanti šimtus darbuotojų, ar smulkusis verslininkas – yra tie patys. Vis dėlto laikau save tikra Lietuvos patriote: ir aš, ir mano vaikai norime dirbti čia, nepaisydami kartais rankas svarinančių reikalavimų.
Kalbate, kad jūsų sprendimams daug įtakos turi vaikai – ar tada, kai jie užaugs, „Ambroozija“ taps tikru šeimos verslu?
Visų pirma noriu psakyti, kad mane kosmetikos gamyba užbūrė ir nepaleidžia iki šiol. Mėgaujuosi tuo, ką darau. Niekada nestresuoju, kad reikia eiti į darbą. Atsidarau rytą langą, įkvepiu gaivaus miško oro ir keliauju į laboratoriją. Ten – mano karalija, į kurią namiškiams draudžiama net koją įkelti, bet štai platinant gaminius, rūpinantis marketingu, išvežiojant produkciją prisideda visa šeima, be jų pagalbos vargiai viską spėčiau.
Mano vyriausioji dukra, kai pradėjau gaminti kosmetiką, buvo paauglė, kamuojama alergijos, jaunatvinių spuogų, išbandžiusi visus įmanomus esą „padedančius“ cheminius valiklius, šveitiklius ir vis tiek blogai besijaučianti. Ji ir buvo pirmoji „Ambroozijos“ kosmetikos „bandytoja“ – gerais rezultatais džiaugėmės jau netrukus. Dabar Gabrielė sako, kad be „Ambroozijos“ gyventi negalėtų nė dienos.
Dukra ne tik gausiai naudoja mano gaminius – kadangi ji studijuoja verslo vadybą, tai padeda man planuoti verslą, neretai duoda labai dalykiškų patarimų, padeda prekiauti. Sūnus, būsimasis dizaineris, padeda kurti prekės ženklą, adminstruoti interneto svetainę. Prisideda ir kiti vaikai. Vyras, iš pradžių į visą šį reikalą žiūrėjęs skeptiškai, dabar yra pagrindinis ramstis, kai reikia išvežioti produkciją, o jo įmonė jau spausdina išskirtinio dizaino mūsų gaminių etiketes – tikimės, kad naujasis priemonių „rūbas“ netrukus džiugins klientus.
Pasirinkote kitą kelią, nei dauguma lietuviškos natūralios produkcijos gamintojų: nuo pat pradžių skelbėte, kad „Ambroozija“ – tai ritualas, o prieš kelerius metus pasirodžiusi išskirtinė linija „Saulė“ pretenduoja į aukštosios mados standartus. Kas lėmė tokius sprendimus?
Tuo metu, kai pradėjau kurti „Ambrooziją“, tokios natūralios kosmetikos pasiūlos, kaip dabar, tikrai nebuvo, tad mūsų pradžia irgi buvo standartinė. Tačiau netrukus pamačiau, kad atsiranda didžiulis poreikis ne paprasto, tegu ir natūralaus, kremo, bet kosmetikos, kuri tenkintų problemiškos, brandžios odos poreikius. Pati esu ne jauniklė, todėl ieškojau itin efektyvių natūralių priemonių, iš tiesų padedančių lyginti raukšles, skaistinančių odą, stabdančių metų bėgsmą.
Apžiūrėjusi konkurentų asortimentą, tokios kosmetikos neaptikau. Tada gimė mintis dirbti ties prabangios kosmetikos kūrimu, naudojant naturalias, bet aukščiausios kokybės ir itin efektyvias, inovatyviai išgrynintas žaliavas. „Saulės“ linijos produktai dabar sudaro 20 procentų mūsų asortimento, ir jų kuriame vis daugiau, nes poreikis tokiems gaminiams, pasirodo, yra didžiulis. Nesigirdama galiu pasakyti – „Ambroozija“ yra natūralios kosmetikos brandžiai odai gamybos lyderė.
Žinoma, šituo keliu bando eiti ir kiti gamintojai – kiekvieną dieną pasirodo tai paakių kremai nuo raukšlių, tai kažkokie serumai. Mano manymu, tai visiškas diletantizmas: kai pažiūriu, tarkime, į konkurentų, besigiriančių, kad viską kuria vaistinėse, veido serumą nuo raukšlių, kuris net laimi „Metų gaminio“ diplomą, ir matau, kad jo pagrindas – trys baziniai ir keturi eteriniai aliejai, pritrūkstu žodžių, nes tai yra elementarus aliejų mišinys. Aš prieš penkerius metus startavau su 12-kos aliejų mišiniu, ir tesugebėjau jį pavadinti „Aliejų mišiniu veidui“. Tokio produkto lyginti su „Saulės“ serumu, aukščiausios kokybės ypač efektyvių sudedamųjų dalių priemone, negalima.
Antra, „Ambroozija“ nesiūlo tik kremo, ypač jei kalbame apie brandžią odą. Juk neretai būna, kad moteris keičia vieną kremą po kito, bet rezultato, kurio taip nori, vis nesulaukia. Kai paklausiu tokios klientės, kuo valo odą, ji nereta nustemba: o kam ją valyti? Mes nuo kitų gamintojų skiriamės tuo, kad – nesvarbu, kokią liniją pasirinksite – pasiūlysime jums visą ritualą: valymą, prausimą, tonizavimą, kaukę, ir tik tada kremą. Jei moteris nevalo, neprižiūri veido, joks kremas, net pats brangiausias, jai nepadės.
Ar jūsų sprendimas pretenduoti į rinką, tradiciškai valdomą didžiųjų korporacijų, pasiteisina?
Manau, tikrai taip. Juk „Ambrooziją“ renkasi moterys, turinčios galimybių naudoti pačius geriausius produktus. Ištikima mūsų klientė – garsi operos primadona Nomeda Kazlaus, iki šiol negailinti „Ambroozijai“ gerų žodžių tiek Lietuvoje, tiek užsienyje. Mūsų produktus gira ir visas būrys garsių aktorių, pradedant Aldona Vilutyte, Gabija Ryškuviene, kitomis, kurios ne kartą pasakojo atradusios malonumą visų pirma nusivalyti odą, o paskui jau lepinti ją kitais tinkančiais produktais.
Vis dėlto tai nereiškia, kad „Ambroozija“ skirta tik pirkėjams su didelėmis pajamomis. Esame už optimalų variantą, todėl visada atsižvelgiame į žmogaus poreikius bei galimybes. Jei šiuo metu negalite sau leisti įsigyti viso ritualo, tikrai patarsime, kaip natūraliomis priemonėms pigiai puoselėti veidą namuose, papildant šią priežiūrą efektyviausiais „Ambroozijos“ produktais.
Beje, kaip didžiausią mūsų pripažinimą paminėsiu faktą, dėl kurio iš pradžių patyriau šoką. Tai įvyko, kai prieš kurį laiką prekyboje pasirodė gana garsios bendrovės kosmetika, kurios indeliai ir pavadinimai buvo praktiškai identiški „Saulės“ linijai. Skirtumas tebuvo tas, kad mūsų tara – tamsiai violetinė, jų – juoda, mūsų etiketė auksinė – jų balta, bet mažiau besidominčiam žmogui produktas atrodė visiškai toks pats. Iš pradžių tai apstulbino, bet paskui supratau, kad esame lyderiai, jeigu tokio dydžio bendrovės nesugalvoja nieko geriau, kaip mus kopijuoti.
„Ambroozija“ grožio ritualų butikas Gedimino 44, Vilniuje
Prisijunkite prie mūsų draugų būrio http://www.facebook.com/ambroozija
NUOLAIDOS VISAM ASORTIMENTUI 30%.
Pastaba- siuntiniai bus siunčiami nuo liepos 7 d.!
Info@gyvakosmetika.lt